Nombre de messages : 2431 Age : 53 Localisation : Paname Date d'inscription : 20/11/2007
Sujet: Désolé, là, mais c'est Fred qui a bon Jeu 8 Avr 2010 - 22:24
It's a god-awful small affair To the girl with the mousy hair But her mummy is yelling "No" And her daddy has told her to go But her friend is nowhere to be seen Now she walks through her sunken dream To the seat with the clearest view And she's hooked to the silver screen But the film is a saddening bore 'Cause she's lived it ten times or more She could spit in the eyes of fools As they ask her to focus on
Sailors fighting in the dance hall Oh man! Look at those cavemen go It's the freakiest show Take a look at the Lawman Beating up the wrong guy Oh man! Wonder if he'll ever know He's in the best selling show Is there life on Mars?
It's on Amerika's tortured brow That Mickey Mouse has grown up a cow Now the workers have struck for fame 'Cause Lennon's on sale again See the mice in their million hordes From Ibiza to the Norfolk Broads Rule Britannia is out of bounds To my mother, my dog, and clowns But the film is a saddening bore 'Cause I wrote it ten times or more It's about to be writ again As I ask you to focus on
Sailors fighting in the dance hall Oh man! Look at those cavemen go It's the freakiest show Take a look at the Lawman Beating up the wrong guy Oh man! Wonder if he'll ever know He's in the best selling show Is there life on Mars?
fred Comité de sélection du Sheriff d'or
Nombre de messages : 4846 Age : 57 Localisation : entre un carton de nouveautés et une pile de retours Date d'inscription : 06/02/2007
Sujet: fufufuf, tu as bu ?? Ven 9 Avr 2010 - 7:58
Pour elle, il est toutes les couleurs d'un jeu de cartes.
cobox
Nombre de messages : 224 Age : 40 Localisation : toulouse Date d'inscription : 25/03/2008
Sujet: Re: Le jeu de la chanson Ven 9 Avr 2010 - 8:05
En fouillant dans mes souvenirs, je pense à Caroline de MC solaar. "Je suis l'as de trèfle qui pique ton cœur..."
Nombre de messages : 4846 Age : 57 Localisation : entre un carton de nouveautés et une pile de retours Date d'inscription : 06/02/2007
Sujet: à toi Ven 9 Avr 2010 - 9:37
cobox a écrit:
"Je suis l'as de trèfle qui pique ton cœur..."
, Caro... Bien ouéj.
Sujet: :sleep: Jeu 29 Avr 2010 - 10:22
Je relance : Pas sûr qu'il veuille, il est si bien élevé.
Colonel Sponsz Titulaire
Nombre de messages : 847 Age : 122 Localisation : Bordurie Date d'inscription : 27/02/2010
Sujet: Re: Le jeu de la chanson Jeu 29 Avr 2010 - 11:12
Andy par Les Rita Mitsouko
"Andy se tate, est-ce qu'il a envie ? ... Andy est un garçon poli."
Sujet: come on come on Jeu 29 Avr 2010 - 12:18
Bravo
Colonel Sponsz Titulaire
Nombre de messages : 847 Age : 122 Localisation : Bordurie Date d'inscription : 27/02/2010
Sujet: Re: Le jeu de la chanson Jeu 29 Avr 2010 - 19:22
Restons simples: Cette fille ne fait rien qu'à le snober, tout ça parce qu'elle est grande, belle, jeune et bronzée...
Colonel Sponsz Titulaire
Sujet: Renvoi d'ascenceur Jeu 6 Mai 2010 - 19:22
Allons, allons, vous ne connaissez qu'elle! D'après Wikipédia, il y a eu au moins 300 versions par des interprètes différents (et dans plusieurs langues différentes, dont la notre).
Sujet: devant l'évidence parfois l'on recule Jeu 20 Mai 2010 - 6:36
Je tente The Girl from Ipanema
Citation :
Tall and tan and young and lovely The Girl From Ipanema goes walking And when she passes Each one she passes goes - aah
When she walks, she's like a samba That swings so cool and sways so gentle That when she passes Each one she passes goes - ooh
(Ooh) But I watch her so sadly How can I tell her I love her Yes I would give my heart gladly But each day, when she walks to the sea She looks straight ahead, not at me
Tall, (and) tan, (and) young, (and) lovely The Girl From Ipanema goes walking And when she passes, I smile But she doesn't see (doesn't see) (She just doesn't see, she never sees me,...)
Et en Brésilien :
Colonel Sponsz Titulaire
Sujet: Re: Le jeu de la chanson Jeu 20 Mai 2010 - 18:10
Evidemment!
A toi.
Sujet: Ah, l'enfoiré ! Ven 21 Mai 2010 - 8:52
Alors lui, non seulement il a un drôle de nom, mais en plus il fait n'importe quoi avec son devant, n'importe quoi avec son derrière.
Pierrick
Nombre de messages : 860 Age : 40 Localisation : Billom Date d'inscription : 29/12/2007
Sujet: Re: Le jeu de la chanson Ven 21 Mai 2010 - 19:25
Je mets le doigt dedans, je mets le doigt derrière ?